top of page

מה חשוב כשמעלים פוסט ברשתות


היום אפשר ללכת לאיבוד בין שלל הרשתות החברתיות. פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ועוד... בטור הזה אתמקד בפייסבוק ואיך הכי נכון להעביר מסר.

כלל מספר 1: חוק 4 המילים הראשונות


בפלטפורמה כמו פייסבוק, אין בעיה לכתוב הרבה מלל, על אף שלא תמיד זה מומלץ, תלוי בסוג המסר. אבל הדבר הכי קריטי הוא מה תכתבו ב-4 המילים הראשונות. למה? מהסיבה הפשוטה, כ-87% מן הגולשים, עושים זאת דרך הסמארטפונים ולרוב מה שיוצג לכם, זו השורה הראשונה. כדי לתפוס את העין ואת תשומת הלב, תדייקו במילים הראשונות שלכם כדי שלגולשים יהיה חשק לקרוא הכל.

“זה לא משנה מה אתם אומרים, משנה איך אתם אומרים"

כלל מספר 2: תמיד, אבל תמיד תצרפו תמונה


אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אבל יותר מעניין לעשות קומבינציה. אם אתם מעלים תמונה שלכם, אל תעלו כשאתם מביטים אל עבר המצלמה, תדאגו לצלם תמונה אגבית. תמונה שתעביר מסר עמוק וחשוב מכך? לא להסביר את מהות התמונה במלל, אלא בעיקר לרמוז. תגרמו לקהל שלכם לחשוב.




כלל מספר 3: אל תשכחו להודות


תלוי במספר התגובות שתקבלו כן? אבל היי, אנשים עצרו רגע את זמנם והגיבו לכם, תגיבו להם בחזרה. ואם אין לכם כל כך מה לכתוב בתגובות, פשוט שימו אימוג'י של לב או תודה או גם וגם - ❤🙏


קבסה תקשורת משמש כמשרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורת לאנשי עסקים, פוליטיקאים וספורטאים. המשרד שלנו מתמחה בכתיבת תוכן מזוקק לרשתות החברתיות להעברת מסרים



bottom of page