top of page

למה לעשות וידאו?


אם תמונה שווה אלף מילים, אז וידאו שווה אלף תמונות. בטור הזה אסביר על החשיבות העצומה של סרטון וידאו בעיקר ככלי שיווקי. בטור הבא אספר איך עושים את זה נכון

המצלמה רואה הכל


להבדיל מתמונת סטילס שאפשר לערוך, לפלטר, להיות רזים וחטובים או סתם לתת מצג שווא לעולם שהחיים הם ענן ורוד וחדי קרן מתעופפים באוויר, בוידאו רואים הכל. אם אתם מתרגשים, אם נוח לכם אבל הכי חשוב? גם שומעים אתכם בנוסף לכל וזה יוצר אמינות. לא משנה מה המטרה שלכם ואם את כאן, סביר להניח שהמטרה היא עסקית גרידא, קל וחומר שסרטון וידאו טוב ישרת את המטרה הכי טוב שאפשר.


כמובן שיש חוקים נלווים שאפרט בטור הבא, אבל את תפספסו את ההזדמנות שיראו אתכם. אתם הבעלים של העסק ומאוד חשוב שיראו וישמעו אתכם. אתם המוצר, אתם הפרזנטורים הכי טובים של עצמכם ואתם יודעים הכי טוב איך להסביר אותו.


אל תמנעו מעצמכם וידאו ככלי שיווקי יעיל רק בגלל שאתם "מתביישים" או לא לא כל כך נוח לכם. עושים את זה פעם אחת וסרטון איכותי וטוב יכול לשמש עבורכם ככרטיס ביקור מעולה ויחסוך לכם זמן מאוד מאוד יקר.

וידאו אחד שווה אלף תמונות




קבסה תקשורת מתמחה בייצור סרטוני וידאו שיווקיים ומחזיקה באולפן טלוויזיה דיגיטלי ייעודי לוידאו מן הסוג הזה. אולפן ירוק ווירטואלי שיוכל להציג את כל העזרים ואת כל האלמנטים לשיווק העסק שלכם





bottom of page