איזה סגנון וידאו עדיף


אחרי שהחלטנו ללכת על אופציה של סרטון וידאו עבור העסק שלנו, מה האופציות ומה כדאי? בטור הזה ננסה להקיף את כל מה שחשוב


אופציה 1: סרטון תדמית


כאן כבר תלוי מה המוצר שלכם. האם אתם מוכרים משהו או שאתם בעלי מקצוע חופשי כמו עו"ד, רופא, רואה חשבון, קאוצ'ר ועוד.. אם אתם נמצאים בקטגוריה של האופציה הראשונה, סרטון תדמית עבור המוצר שלכם הוא הכרחי. קחו בחשבון שעבור סרטון כזה צריך תקציב וכמובן זה תלוי מוצר. ישנם מוצרים שיצטרכו לוקיישן טוב, אנשים, תסריט ותכנון ראוי יש שירצו רחפן, תאורה מותאמת ועוד. לא נרחיב יותר מידי, אבל אם סוג המוצר שלכם וסוג העסק שלכם הוא לא חברת ענק, אתם יכולים לייצר אחלה סרטון בתקציב לא גבוה אבל אל תשכחו את הדברים החשובים באמת. ואה.... שלא יהיה ארוך מידי, אנחנו חיים בדור שאין לו סבלנות יתר על המידה

“אתם המציגים הכי טובים של העסק שלכם"


אופציה 2: סרטון פרונטלי



את האופציה הזו אני אחלק ל-2 ואתם כבר תקבלו את ההחלטה מה עדיף לכם. האופציה הראשונה (והמועדפת עליי) אתם הכוכבים של הסרטון, אתם אלו שבפרונט ואתם אלו שמסבירים על המוצר שלכם. סרטון כזה לרוב יערך באולפן מקצועי (על אף שאפשר גם דרך הנייד) עם סאונד נקי, וידאו באיכות גבוהה ופרומטר כדי שתוכלו לקרוא את הטקסט בצורה ברורה וללא טעויות. האופציה השנייה היא שתביאו פרזנטור שיעשה עבורכם את העבודה. היתרון? פרזנטור רגיל לעמוד מול המצלמה ויעשה את זה בצורה מעולה. החיסרון? זה לא אתם! ואני מאמין שאתם יכולים למכור הכי טוב את העסק /המוצר שלכם.





אופציה 3: ראיון אחד על אחד



ללא ספק זו ההמלצה החד משמעית שלי. תעשו סרטון שמסביר על העסק שלכם עם אדם שיראיין אתכם, כך לא תצטרכו להביט היישר על המצלמה, תישאלו שאלות ספציפיות עליכם ותוכלו לענות תשובות נוחות והכי חשוב? זה תמיד נראה טוב כאילו הרגע התארחתם בתכנית אירוח בפריים טיים. כל מי שיצפה בסרטון אפילו לכמה רגעים, יבין את החוזקה שלכם.


קבסה תקשורת מתמחה בייצור סרטוני וידאו שיווקיים ומחזיקה באולפן טלוויזיה דיגיטלי ייעודי לוידאו מן הסוג הזה. אולפן ירוק ווירטואלי שיוכל להציג את כל העזרים ואת כל האלמנטים לשיווק העסק שלכם, מגישים, פרזנטורים ומראיינים.



© 2020 by kabessa media

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Spotify